Mobilny LTE

Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY

INTERNET LTE

Wszystkie usługi już teraz w Naszej ofercie. Internet światłowodowy w domu, telewizję kablową HD, telefon stacjonarny, Internet LTE oraz telefon komórkowy.

LTE OPTIMA
LTE ULTRA


Rozmowy


Brak


Brak

SMS/MMS

Brak

Brak


Pakiet danych



15 GB Internetu



100 GB Internetu
(+ noc 200 GB)




Abonament




21,90




44,90

Mapa zasięgu:

Sprawdź zasięg działania usługi JAMBOX mobile



Korzyści:

Najczęściej zadawane pytania:

Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.
W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.
SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.
Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).
Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.
Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.
Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu - sekcja Limity i blokady.