Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY
LTE OPTIMA
|
LTE ULTRA
|
||
---|---|---|---|
Rozmowy |
Brak
|
Brak
|
|
SMS/MMS |
Brak
|
Brak
|
|
Pakiet danych |
15 GB Internetu |
100 GB Internetu
(+ noc 200 GB) |
|
Abonament |
21,90 zł
|
44,90 zł
|
LTE OPTIMA
|
LTE ULTRA
|
||
---|---|---|---|
Rozmowy |
Brak
|
Brak
|
|
SMS/MMS |
Brak
|
Brak
|
|
Pakiet danych |
15 GB Internetu |
100 GB Internetu
(+ noc 200 GB) |
|
Abonament |
21,90 zł
|
44,90 zł
|
Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS. |
---|
W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS. |
SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM. |
Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować. |
Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS. |
---|
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS). |
Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować. |
Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS. |
Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN). |
Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie? |
---|
Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu - sekcja Limity i blokady. |